90's baby!

‘If you wanna be my lover, you’ve gotta get with my friends.’ Het is maar één van de levenslessen die millennials op piepjonge leeftijd door de oortjes van hun discman ingepeperd kregen. Nostalgie is een slechte raadgever, zo luidt het spreekwoord. En vroeger was het echt niet beter. Maar wat als al die criticasters het bij het verkeerde eind hebben? Meer dan ooit is nostalgie een warm deken waarin we ons met volle overgave wentelen. Want door naar het verleden te kijken, kunnen we misschien ook de toekomst beter maken. Nostalgicus en ninetiesfan van het eerste uur Elke Van Huffel fileert grote hits uit de nineties en onderzoekt welke levenslessen Natalie Imbruglia, Nirvana en Will Smith ons ook nu nog kunnen leren. Do you believe in life after love & do you want no scrubs? Dan is dit boek zeker iets voor jou. Want ook ninetieskids verdienen af en toe nog wat ‘teen spirit’ in hun leven. Stap mee in de teletijdmachine en droom weg bij het gouden tijdperk van grenzeloze mogelijkheden, haarmascara en muziek om duimen en vingers bij af te likken. Een grappig cadeauboekvol ninetieswijsheden!

Is 90's baby! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op 90's baby!