Absolute aanrader alcoholvrij

We vinden het normaal om een glas te drinken. Eentje na het werk. Eentje na het sporten. Eentje op een zomers terras. Toch is alcohol minder onschuldig dan we willen toegeven.

In Absolute Aanrader Alcoholvrij onderzoekt Cathérine Kools waarom we zoveel drinken. Wat doet alcohol met ons? Is alcohol een drug? Waarom is het zo genormaliseerd? Wanneer steekt iemand de soms vage grens over van een recreatief drankje naar een alcoholverslaving? Cathérine maakte het van dichtbij mee en vertelt er openhartig over.

Daarnaast schotelt dit boek je een menukaart vol alcoholvrije alternatieven voor en praktische tips om op andere manieren plezier te beleven. Het leven is immers te bijzonder om de zin ervan op de bodem van een glas te zoeken.

Recensies (1)

Is Absolute aanrader alcoholvrij het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Absolute aanrader alcoholvrij