Alle smaken van de regenboog

Tessa Kiros maakt in haar kookboeken een culinaire reis door de meest uiteenlopende keukens en tijden. Een zeer persoonlijke en unieke aanpak die haar een grote schare trouwe fans heeft bezorgd. Persoonlijke recepten die zijn voorzien van mooie foto's en leuke persoonlijke verhalen maken van haar boeken veel meer dan alleen een kookboek. De recepten zijn in Alle smaken van de regenboog geordend op kleur. Een ongebruikelijke ordening met een zeer feestelijk resultaat. In Twaalf schreef ze over het land waar ze nu woont, in De smaak van mijn herinnering over haar eigen (familie)geschiedenis. In haar nieuwe boek vertelt ze over wie ze nu is. Daarvoor gaat ze net als in De smaak van mijn herinnering regelmatig terug naar (de keuken uit) haar kindertijd. Een kookboek om cadeau te geven maar vooral ook om zelf te koesteren.
Ook in haar derde boek neemt Tessa Kiros ons mee naar een wereld waarin eten een feest is en de keuken gevuld met de heerlijkste geuren. Tessa's onweerstaanbare recepten zijn doorgegeven door vrienden, van generatie op generatie binnen vele families, of uitgewisseld over de heg...

Is Alle smaken van de regenboog het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Alle smaken van de regenboog