Alles voor mij

Anne heeft in haar jonge leven al meer meegemaakt dan menig ander. Haar hoofd staat niet naar mannen, al helemaal niet van die arrogante huisje-boompje-beestje-types als Tijn. Niet alleen is het leeftijdsverschil te groot, hij zit ook zwaar in haar irritatiezone. Maar hoe valt het te verklaren dat haar ergernis omslaat in iets anders? Tijn zit niet in de beste periode van zijn leven na het bedrog van zijn ex. Anne is wel de laatste vrouw op aarde om aantrekkelijk te vinden, met haar studentikoze looks en onuitstaanbare houding. Maar hoe vaker hij haar ziet, hoe meer hij haar bewondert. Sterker nog: hij wil niets liever dan nóg dichterbij komen, zowel fysiek als emotioneel. En dat terwijl zijn hoofd en hart nog vol zijn van zijn ex. Het kan niet lang duren voor de boel explodeert, want ze zijn te verschillend. Ze maken een afspraak: veertig dagen en nachten om aan hun verlangens toe te geven, daarna scheiden hun wegen. Die opdracht klinkt simpel genoeg, toch?

Is Alles voor mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Alles voor mij