Als ik jou was

Amy houdt van Flynn.

Flynn houdt van Amy.

Maar zij kan zijn gedachten niet lezen, en hij niet die van haar.

Amy en Flynn zijn al twee jaar bij elkaar. Ze zijn leuk samen, maar de relatie begint scheuren te vertonen. Voor Amy voelt het soms alsof ze uit twee verschillende werelden komen en ze denkt erover om er een punt achter te zetten, terwijl Flynn juist grootse plannen heeft om hun relatie te redden.

Wanneer ze onderweg zijn naar het huwelijksweekend van Amy’s zus, ­weten ze nog niet dat het erop of eronder is voor hun relatie. En wanneer een bliksemschicht hun de ultieme verandering van perspectief geeft, moeten ze het weekend in elkaars schoenen zien door te komen… Letterlijk.

De chaos is compleet wanneer ze allebei grote geheimen ontdekken uit het verleden van de ander. Zelfs al zouden ze erin slagen om terug te ruilen, kan hun relatie dit alles overleven?

Is Als ik jou was het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Als ik jou was