Meer dan 6,0 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
×

B2b: de onderneming als klant

Dit boek gaat over de elektronische handel tussen bedrijven onderling. Momenteel is men van mening dat deze vorm van elektronisch zakendoen - business to business (B2B) - de enige vorm van zakendoen is die uiteindelijk winstgevend zal zijn. Steeds meer ondernemingen richten zich op elektronisch zakendoen, en dan met name op deze variant. 'B2B' is het eerste boek dat een blauwdruk levert voor het opzetten van een winstgevende webstrategie. Bekende succesverhalen als Dell, Cisco en kleine, relatief onbekende Amerikaanse voorbeelden als eCredit.com worden besproken. Het boek leidt de onderneming naar een succesvolle uitvoering van de te nemen stappen.
De auteur Cunningham is oprichter en CEO van de Harvard Computing Group met klanten als Lucent en AT&T.
Toon details

Schrijf een recensie

Is B2b: de onderneming als klant het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op B2b: de onderneming als klant

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.