BBQ-en met Nick

BBQ's zijn net mensen. Je hebt ze in verschillende soorten, maten en kleuren. De een ziet er mooi uit en de ander heeft meer inhoud en een leuke persoonlijkheid. Ik ben geen pitmaster of BBQ-expert, er zijn professionals die er veel beter in zijn dan ik. Al kunnen zij het waarschijnlijk ook beter dat jij. Dus pak mijn hand. Laten we samen ontdekken wat voor lekker vreten we allemaal kunnen maken op die BBQ die in je achtertuin of op je balkon staat.

Is BBQ-en met Nick het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op BBQ-en met Nick