Beagle Dagboek: op reis naar de oorsprong van de evolutie

De reis rond de wereld die Charles Darwin tussen 1831 en 1836 met de Beagle maakte, is zonder twijfel de belangrijkste tocht die een wetenschapper ooit heeft ondernomen. Veel meer dan een reisverslag is Dirk Braulans' Beagle Dagboek een meeslepend boek voer het leven, ons leven, dat onlosmakelijk is verbonden met het lot van de planeet. Als verteller overtreft Dirk Draulans zichzelf in dit boek, door zijn erudiete en zijn niet-aflatende nieuwsgierigheid

Is Beagle Dagboek: op reis naar de oorsprong van de evolutie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Beagle Dagboek: op reis naar de oorsprong van de evolutie