Ben ik in beeld?

Wen er maar aan: we gaan steeds vaker online vergaderen, thuis en op het werk. Maar er gaat veel mis. Collega's gaan met de laptop naar de wc, kinderen springen in beeld en zit Lucas nou echt in zijn pyjama de baas te overtuigen van dat nieuwe projectplan? Gijs Weenink en Richard Engelfriet helpen je in dit boek uit de brand. Aan de hand van twaalf prikkelende stellingen zetten ze je aan het denken over effectief online vergaderen. Hoe zorg je ervoor dat mensen scherp blijven? Hoe maak je een goede indruk? Hoe komt iedereen aan bod? Ontdek wat werkt, en wat niet. Trek jij bij je volgende Zoom-meeting ook gepoetste schoenen aan?

Is Ben ik in beeld? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ben ik in beeld?