Betoverd door de barman

Naar bed gaan met de vijand - wie had kunnen raden dat dat zo leuk kon zijn? Achteraf gezien was die one night stand misschien geen goed idee, maar in mijn verdediging: ik was net weer bij mijn opa en oma gaan wonen, mijn droombaan kwijtgeraakt en een Tindermatch had me laten zitten. Het was alsof het leven ineens 'LOSER' op mijn voorhoofd had geschreven. Dus toen die barman me DIE blik gaf... je weet wel, die blik die belooft dat je tot in de vroege uurtjes zijn naam uit zal schreeuwen? En wanneer die man ook nog eens een prachtige stoppelbaard heeft, gespierde armen die zijn T-shirt strak doet staan en een verwaande grijns waardoor je weet dat hij goed is in bed... Als hij je die blik geeft, hoef je geen vragen meer te stellen. Je springt op dat paard en berijdt het - letterlijk en figuurlijk. Ik geef eerlijk toe dat ik uit zelfmedelijden impulsief heb gehandeld, maar tegen de tijd dat ik doorhad wie de barman was, was ik al voor hem gevallen. Moderne liefde is een serie van romance-verhalen die je ook los van elkaar kunt lezen.

Is Betoverd door de barman het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Betoverd door de barman