Bill's Asian basics

Bill Granger is dol op de uitgesproken pittige smaken van Azi? en de frisse, levendige combinaties van ingredi?nten. Zijn favoriete Aziatische gerechten zijn snel en makkelijk te maken en gezond, maar ook fris en pittig gekruid en af en toe pikant. Voor Bill zijn het geen exotische gerechten, maar recepten voor alledag.

De gerechten in Bill's Asian basics zijn gebaseerd op Bills vele reizen en kookervaringen: een zelf bereid etentje in Singapore, een ontbijt met zakenlieden in Tokyo, street food van de vele eetstalletjes en opwindende gerechten in restaurants over de hele wereld.

Bill heeft zijn favoriete klassiekers vereenvoudigd tot de beste gerechten die Azi? te bieden heeft, zoals rendang van rundvlees, pad Thai en bibimbap. Hij heeft er zijn bekende twist aan gegeven zodat ze in ons drukke dagelijkse leven passen.

Bill Granger is tv-kok, culinair auteur en restaurateur en woont afwisselend in Londen en Sydney. Zijn kookboeken en tv-series hebben hem een trouwe schare fans opgeleverd en zijn recepten verschijnen regelmatig in delicious. Eerder verschenen van hem succesvolle titels als Wat gaan we eten en Bill?s basics.

Recensies (1)

Is Bill's Asian basics het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bill's Asian basics