Blijf bij mij

Na het huwelijk van haar zoon Zeger en de komst van zijn kinderen, besluit Hillie dat het tijd is om een huisje voor zichzelf te zoeken. Maar onverwachte gebeurtenissen zetten de verhoudingen op scherp. Zo is de toekomst tussen Zeger en zijn vrouw Mariet onzeker nu Nelleke, de vrouw van Gerrit, spijt heeft dat ze eertijds niet voor Zeger heeft gekozen. Dan komt het nieuws dat Zegers biologische moeder is gevonden, maar wat zal haar ontmoeten betekenen voor zijn familie?

Is Blijf bij mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Blijf bij mij