Conceit

Alana Albertson

I’M JOAQUÍN’S ONLY HOPE FOR FREEDOM. NO SIN IS TOO DEPRAVED, NO CHALLENGE IS TOO GREAT. EVEN IF IT MEANS DESTROYING MY PRIDE, MY CONCEIT, MY SOUL. Se7en deadly Navy SEALs bound to secrecy about a night that ended in tragedy 6ix months my brother Joaquín has spent in jail for murder 5ive hours a day I’ve trained to go undercover to learn the truth 4our plastic surgeries to transform into a pinup to gain access to their world Thre3 shots of tequila I knock back before I strip and dance for the SEALs 2wo years since I’d left my soul mate Grant, the only man who can help me now 1ne dead stripper found strangled and drugged Zer0 room for error I’m Joaquín’s only hope for freedom. No sin is too depraved, no challenge is too great. Even if it means destroying my pride, my CONCEIT, my soul.

Is Conceit het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Conceit