Daar waar meer is...

Ik ben Jeanne. Op jonge leeftijd wist ik al dat ik anders was dan andere kinderen. Ik voelde, zag en nam dingen waar die andere kinderen niet zagen. Ik wilde hierover praten maar de reacties waren ongelovig en raar. Toen ik jong was kon je over weinig praten, laat staan over dit soort dingen. Ik heb hier lang mee rondgelopen en kon mijn draai daardoor niet altijd vinden in de maatschappij. Gelukkig zijn tijden veranderd en kan ik nu mijn verhaal vertellen. Met dit boek hoop ik een opening te maken voor mensen die vastlopen in deze wereld waar naar mijn mening nog steeds te weinig begrip voor is. Je bent niet alleen. Een ervaring in de Paranormale wereld Mijn vader is in februari 1979 gestorven. Op zekere nacht werd ik wakker. Ik dacht: ik droom! Er zit iemand op mijn bed met een hoedje in zijn hand. Maar het was echt, het was mijn vader die mij troost kwam brengen. Ik kon met hem praten. Hij zei 'ik zal ervoor je zijn wanneer je mij nodig hebt'. Maar dat kan toch niet? Je bent toch dood? Vroeg ik verwonderd... Maar hij liet mij niet alleen en kwam bijna iedere avond terug zolang als ik daar gezeten heb op dat kamertje. Mijn vader droeg altijd een hoedje buitenshuis. Ik wist zodra hij deze opzette was hij verdwenen. Tot snel Pap!

Recensies (4)

Meer recensies

Is Daar waar meer is... het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Daar waar meer is...