De anti-schermpolitie

Helaas kennen we allemaal wel iemand die verslaafd is aan beeldschermen. Geen stress!
De anti-schermpolitie komt in actie!

Mia is wanhopig: ze wil graag met haar oudere broer Luca spelen, maar hij zit alleen nog maar naar een schermpje te turen. Ze vraagt de anti-schermpolitie om hulp. De anti-schermpolitie probeert de gekste dingen om hem af te leiden. Elke poging is nog spectaculairder en hilarischer dan de vorige! Zal Luca inzien dat er in de echte wereld minstens zo veel te beleven valt?

Recensies (5)

Meer recensies

Is De anti-schermpolitie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De anti-schermpolitie