De dingen die we vinden

Mannen zijn niet te vertrouwen. Dat heeft Isobel sinds haar traumatische ervaring meer dan ooit geleerd. Nadat de Renegades haar twee jaar geleden hebben gered, heeft ze haar leven drastisch veranderd. Nu geeft ze zelfverdedigingslessen aan vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt en helpt ze hen om hun ontrouwe mannen te confronteren. Samen met haar trouwe hond Dexter probeert ze de dagen door te komen. Wanneer Colton, een berucht en raadselachtig motorclublid, haar pad kruist, wordt alles gecompliceerder. Eén vraag laat hem al sinds hun ontmoeting niet los: wat deed Isobel daar? Zijn interesse in haar groeit met de dag. En wanneer hij ontdekt dat zij niemand minder is dan zijn oude online contact, Dragonfly, besluit hij een weg terug in haar leven te vinden. Samen beginnen ze aan een gevaarlijk onderzoek naar het verleden van Kenzi en Norah, waarbij Coltons invloed in de club en Isobels scherpe online vaardigheden cruciaal blijken. Terwijl ze dieper graven, ontdekken ze dat hun onderzoek ook verband houdt met Isobels eigen duistere verleden ... Zolang ze zich richten op het verleden, hoeven ze niet na te denken over het heden; waar de aantrekkingskracht tussen hen steeds duidelijker wordt. Voor Isobel zich aan haar opbloeiende gevoelens kan overgeven, moet ze eerst de wonden van haar verleden helen ... en opnieuw leren vertrouwen. Is Colton degene die haar dat kan leren?

Recensies (1)

Is De dingen die we vinden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De dingen die we vinden