De kleine gewoontes

Je gedrag verbeteren én dat ook volhouden bereik je niet door radicaal het roer om te gooien, maar door je bewust te worden van je gewoontes en die stapje voor stapje aan te passen. Gewoontes automatische gedragingen die worden ingegeven door herhaling en beloning spelen namelijk een cruciale rol in ons dagelijks leven. Dat stelt James Clear in zijn internationale bestseller Atomic Habits (Elementaire
gewoontes).
In De kleine gewoontes vatten Arjan Broere en Lianne Terpstra de belangrijkste bevindingen uit Atomic Habits samen en vult deze aan met voorbeelden en inzichten uit zijn eigen trainingspraktijk. Zo kan ook jij met een aantal kleine, praktische veranderingen gestaag bouwen aan meer productiviteit, een betere gezondheid, of andere goede gewoontes die voor jou van belang zijn.

Is De kleine gewoontes het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De kleine gewoontes