De krankzinnige kerst van Lottie

Ook al helemaal verslingerd aan de Lottie-serie? Dan hebben we geweldig nieuws, want haar hilarische tieneravonturen gaan verder in dit vijfde deel in de reeks.
Lottie Brooks is dol op Kerstmis: cadeautjes uitpakken, zoveel KitKat Chunky's eten als ze wil, én twee weken geen school! Maar dit jaar belooft Kerst een tikkeltje chaotischer te worden dan normaal. De hele familie Brooks komt langs voor de feestdagen (met een paar onverwachte gasten...), En alsof dat nog niet genoeg is, gaan Lottie en haar vriendinnen lootjes trekken (dus moet ze het perfecte cadeautje vinden) en weet baby Bella de kerstboom te slopen. Zal Lottie de feestchaos te doorstaan, of verschuilt ze zich in haar schaamtefort totdat de kust weer veilig is? Eén ding is zeker: dit wordt een Kerstmis die Lottie nooit zal vergeten!
Lottie is de hoofdpersoon van de hilarische en hartverwarmende serie tienerboeken 'Het leven van Lottie'. Net als deel 1 'Het extreem gênante leven van Lottie', deel 2 'Het rampzalige sociale leven van Lottie', deel 3 'Het verwarrende liefdesleven van Lottie' en deel 4 'Het dramatische schoolkamp van Lottie', zit deel 5 'De krankzinnige kerst van Lottie' weer vol onzekerheden en ongemakkelijke situaties waar de meeste tieners zich wel in zullen herkennen. Katie Kirby is inmiddels een gevestigde naam in het rijtje auteurs van de leukste meidenboeken. Met haar humor en stripachtige doodles brengt ze moeiteloos over hoe het is om op te groeien als puber.

Is De krankzinnige kerst van Lottie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De krankzinnige kerst van Lottie