De oude Hoogland

Rob Hoogland (1950) schreef tijdens de Olympische Spelen van 1984 in Los Angeles ter plekke zijn eerste Telegraaf-columns. Nu zijn we een kleine 40 jaar verder en heeft hij bijna 9.000 cursiefjes op zijn naam staan.

‘Voordat de zon definitief ondergaat wil ik nog één bundel uitbrengen. De titel ligt voor de hand: De Oude Hoogland’, aldus de meest gelezen columnist van Nederland, wiens vorige bundel De Grote Hoogland heette. Voor De Oude Hoogland zijn ruim honderd recente Telegraaf-columns geselecteerd, een aantal stukken voor Golfers Magazine en enkele wat langere vertellingen, die Hoogland speciaal voor dit boek schreef: ‘Noem het sterke verhalen.’

MET EEN VOORWOORD VAN RONALD PLASTERK

Is De oude Hoogland het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De oude Hoogland