De vlucht van de Grimjager

Verborgen ligt de deur die wacht

op de mens die ons weer samenbracht

Het weesmeisje Hero wordt meegenomen door de Grimjager, een magisch 'schip' dat over de wereld trekt op zoek naar een veilige haven voor faunen, eenhoorns en andere fabelwezens. De sleutel tot het vinden van die haven ligt achter een deur, verborgen in het schip zelf. En zolang die deur niet gevonden wordt, is de Grimjager gedoemd voor altijd rond te blijven trekken. Maar iemand zit achter het schip aan. Iemand jaagt op de fabelwezens, voor een verschrikkelijk doel. Zal Hero de geheime deur vinden en haar vrienden in veiligheid brengen voor het te laat is...?

Recensies (1)

Is De vlucht van de Grimjager het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De vlucht van de Grimjager