De zazagravures

De Zazagravures: pittoreske en hartverwarmende getekende beelden uit de tijd dat vrouwen nog hoeden droegen en mannen een echte snorVoor al wie hunkert naar authenticiteit verschijnt dit najaar het perfecte boek: De Zazagravures. Dit eerste deel toont een wereld waarop we niet uitgekeken raken. Impressies van huiselijk geluk worden afgewisseld met ontroerende natuurbeelden. In hoofdstukken als `Sprekende wateren landdieren komt het gevoelsleven van de ons omringende fauna tot leven. Maar dit boek bevat ook talloze nieuwe inzichten over het menselijk gedrag, zoals blijkt uit de hoofdstukken `Krijgskunst en `Het geslachtelijk verkeer . Geen betere introductie tot het Zaza-universum dan deze unieke collectie prenten, verzameld en van commentaar voorzien door Zaza zelf.

Is De zazagravures het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De zazagravures