Drie personen vertellen het verhaal van Driest: een minderjarig meisje dat berecht is als volwassene, Imke en Mercedes. De veroordeelde zit de haar opgelegde straf uit in een vrouwengevangenis. Daar wordt het haar bepaald niet makkelijk gemaakt door haar medegedetineerden. Ze treiteren en belagen haar wanneer ze maar kunnen.
Imke is een introvert meisje dat opgroeit met een liefdevolle moeder en een strenge vader. De laatste denkt alleen maar aan geld verdienen en heeft geen oog voor de noden van zijn dochter. Daarbij kan ze in zijn ogen niet veel goed doen. Mercedes is Imkes tegenpool; ze is extravert en weet van zich af te praten.
Wat hebben deze drie meisjes met elkaar te maken? En wie is toch die 'hij' aan wie de veroordeelde steeds refereert?
Dinie Bell (1956) schreef haar eerste werk voor een verhalenwedstrijd van de Kunststichting Eindhoven. Haar verhaal werd opgenomen in de bundel 'Beeldspraak'. In 2011 debuteerde Bell met de roman 'Alsjeblieft papa...' Uitgeverij Palmslag publiceerde daarna achtereenvolgens de psychologische thrillers 'Achtervolgingsdrift' (2013), 'Hysteria' (2014) en 'Knekelhuis' (2015).
Imke is een introvert meisje dat opgroeit met een liefdevolle moeder en een strenge vader. De laatste denkt alleen maar aan geld verdienen en heeft geen oog voor de noden van zijn dochter. Daarbij kan ze in zijn ogen niet veel goed doen. Mercedes is Imkes tegenpool; ze is extravert en weet van zich af te praten.
Wat hebben deze drie meisjes met elkaar te maken? En wie is toch die 'hij' aan wie de veroordeelde steeds refereert?
Dinie Bell (1956) schreef haar eerste werk voor een verhalenwedstrijd van de Kunststichting Eindhoven. Haar verhaal werd opgenomen in de bundel 'Beeldspraak'. In 2011 debuteerde Bell met de roman 'Alsjeblieft papa...' Uitgeverij Palmslag publiceerde daarna achtereenvolgens de psychologische thrillers 'Achtervolgingsdrift' (2013), 'Hysteria' (2014) en 'Knekelhuis' (2015).