Druppels levenservaring

Zo deel ik mijn leven met je in verschillende schrijfstijlen: Memoires In het eerste deel van mijn boek neem ik je mee naar specifieke momenten in mijn leven. Zoals fysieke en emotionele mishandeling en toxische relaties. Verhalen vertellen: in het tweede deel van mijn boek neem ik je mee naar bepaalde gebeurtenissen en moeilijkheden waarmee ik in mijn leven te maken heb gehad. Zoals burn-out, fysieke en emotionele mishandeling, toxische relaties, werkloosheid en moederschap. Poëzie: in het derde deel van mijn boek gebruik ik gedichten om persoonlijke onderwerpen te bespreken. Ik koos voor poëzie omdat het de formulering luchtig houdt en mijn creativiteit de vrije loop laat. Kleine bedenkingen: In het vierde en laatste deel van mijn boek deel ik kleine bedenkingen of citaten om je te inspireren en te motiveren wanneer je het nodig hebt. Je kunt ze lezen zoals je wilt. Leer hoe je moeilijkheden uit het verleden kunt loslaten, het heden kunt omarmen en een positieve blik op de toekomst kunt krijgen.

Is Druppels levenservaring het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Druppels levenservaring