Dwalen door de werkelijkheid

Voordat ik begon met het schrijven van boeken, schreef ik al af en toe gedichten. In mijn boeken dwarrelen de gedichten er vaak vanzelf tussendoor, om het iets luchtiger te maken. Sommige mensen vinden mijn boeken te rauw, te zwaar. Vandaar dat ik mijn gedichten wilde bundelen, zodat ook die mensen iets van mij kunnen lezen, als ze dat willen. En ook vanwege de dichteres die in mijn tweede boek opdook, zij is slechts een romanfiguur met een tragisch einde, desondanks is ze mij dierbaar. Daarom verdient ze het herinnerd te worden.

Is Dwalen door de werkelijkheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dwalen door de werkelijkheid