Een jaar vrij

Een tussenjaar of sabbatical of op volwassen leeftijd zou net zo gebruikelijk moeten zijn als het tussenjaar na de middelbare school, schrijft Karine Hoenderdos in Een jaar vrij. Wat gebeurt er als je 365 dagen precies doet waar je zin in hebt? Van Italiaans leren tot in een boshuisje wonen, van dagboeken schrijven tot talentloos tekenen en van interrailen tot een nieuwe studie. Journalist Karine Hoenderdos ging er een jaar tussenuit en deelt haar ervaringen én (geld)tips in dit boek. Voor iedereen die er weleens van droomt om de boel de boel te laten. Het kán! (Maar erover lezen is ook heel leuk.)

<ul><li>De aanloop: de voorbereiding, (tijdelijk) afscheid van je werk en je agenda</li>
<li>Het tussenjaar: ervaringen uit de praktijk. Rust, ruimte en nieuwe plannen</li>
<li>Na afloop: wat gebeurt er na zon jaar vrij, zijn er blijvende veranderingen?</li>

<b>Mijn tussenjaar was geen vlucht uit mijn leven. Ik wilde juist leven zonder plan en van dag tot dag kijken waar ik nou écht zin in had.</b>

Is Een jaar vrij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een jaar vrij