Een nacht van zonden

Colin, Finnick en Alex - zij vormen het zondige trio van UCLA. Het is voor mij duidelijk dat een grijze muis zoals ik het beste uit de buurt van zulke jongens kan blijven. Vooral bij Colin, die er schijnbaar van geniet me telkens weer te laten blozen met zijn suggestieve opmerkingen. Dat ik zoveel tijd met de jongens doorbreng, komt alleen door Finnick. Vier weken geleden hebben we elkaar ontmoet tijdens een college. Overdag zijn we nu vrienden, en 's nachts droom ik stiekem van hem. Tot vanmiddag had ik niet gedacht dat deze droom ooit werkelijkheid zou kunnen worden - hoewel er absoluut geen ijsblokjes of andere dingen waren die om een safeword vroegen. Maar nu gaat de zon onder, lig ik geblinddoekt op zijn eettafel, en niet slechts één hete vent kust me, maar drie. En dat op plekken die al snel een gevaarlijk sensuele melodie bij mij zullen ontlokken ...

Is Een nacht van zonden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een nacht van zonden