Een versnipperd leven

Je zei laatst dat je een 'versnipperd leven' had geleid, dat je nooit iets had afgemaakt. Dat je dat speet. Dat is zo typerend voor jou. Je wilde van alles. Het is niet verwonderlijk dat je niets afmaakte: je zou drie levens nodig hebben gehad. Wat deed je al niet in de laatste acht jaar dat ik je gekend heb? Je volgde een schrifelijke cursus psychologie; je probeerde Photoshop onder de knie te krijgen; verdiepte je in Python; poogde blokfluit en piano te spelen; fotografeerde; schilderde; wandelde; schaatste... ik vergeet vast nog iets. Velen eten één gebakje helemaal op en komen nooit te weten hoe de andere smaken. Jij proefde van een heleboel. Na de dood van haar geliefde schreef de auteur regelmatig korte stukjes of gedichtjes over waar ze tegenaan liep, hoe ze zich voelde of wat er in haar hetrinnering aan hem opkwam.

Is Een versnipperd leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een versnipperd leven