Flirterige vijand

Hij is een arrogante makelaar uit Manhattan met billboards die eerder reclame maken voor zijn sixpack dan voor zijn zakelijk talent. Ik ben de concurrerende makelaar die stom genoeg is van het kantoor tegenover het zijne gebruik te maken. Sinds dag één ben ik zijn gezworen vijand. Oké, ik heb misschien per ongeluk een van zijn klanten gestolen. Maar is het wel het stelen als de klant zelf naar mij toe is gekomen? Zelfs onze gemene opmerkingen en valse blikken kunnen de aantrekkingskracht tussen ons niet verbergen, en wie kan mij dat kwalijk nemen? Met zijn charisma is hij in staat elke vrouw met één woord te laten smelten. Net wanneer ik denk dat er een wederzijds respect tussen ons kan ontstaan, biedt de grootste bouwontwikkelaar van de stad een kans die ons weer lijnrecht tegenover elkaar zet. Tijd om Carmelo Mancini's dromerige ogen en gespierde lijf te vergeten. Game on.

Is Flirterige vijand het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Flirterige vijand