Gehaaid

Eric Sanderson wordt wakker op een plek die hij niet herkent en hij weet niet wie hij is. De enige herinnering die hij nog heeft is die aan een grote, verloren liefde. Hij ontvangt raadselachtige briefjes met opdrachten, ondertekend door Eric de Eerste. Hoe meer opdrachten Sanderson uitvoert, hoe meer hij over zichzelf te weten komt en hoe meer vragen hij heeft.

Vanaf de eerste pagina sleurt Steven Hall de lezer zijn wereld binnen; een wereld die we herkennen en die tegelijkertijd onwerkelijk is. Gehaaid is een beangstigende psychologische thriller waarin waan en werkelijkheid, het plausibele en het fantastische naadloos in elkaar overgaan.

Redactionele recensie

Recensies (8)

Meer recensies

Is Gehaaid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gehaaid