Geluk & gelukkig zijn

In dit boekje over gelukkig zijn krijg je 110 kleine bites met inzichten, quotes, inspiratie en tips om een gelukkig leven te leiden.
Iedere dag krijg je gedurende 110 dagen een suggestie, uitnodiging, tip of inzicht. Laat het op je inwerken en kies om iets te veranderen in je leven om zo gelukkiger te worden.
Bovendien zitten er veel bonus-hoofdstukken in dit boek, waaronder een hoofdstuk met 99 extra geluksmomentjes als inspiratie.
Ook gaan we in de bonus-hoofdstukken uitgebreid in op meditatie, mindfulness, het hier-en-nu, minimalisme en ontspullen. Alles wat je nodig hebt om geïnspireerd te raken en aan de slag te gaan, inclusief uitgebreide scripts en meditaties.
Kortom, in dit boek over geluk is van alles te ontdekken!

Is Geluk & gelukkig zijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geluk & gelukkig zijn