Gewoon anders

Als Pauline terugkomt van vakantie, lijkt het wel of alles anders is. Voor het eerst is ze zonder haar ouders en broer weggeweest. Ligt het daaraan? Is ze zelf veranderd toen ze in Italiƫ was, of ligt het aan de anderen?
Vooral maakt ze zich over Harm. Haar broer lijkt wel een ander. Hij danst op klassieke muziek en hij draagt overhemden in plaats van T-shirts. Als ze het hem vraagt, lijkt hij helemaal niet meer op de Harm van vroeger. `Altijd gaat het om jou, schreeuwt hij in haar gezicht. `Jij superdochter van je supermoeder. Mij ziet niemand. Ik kan doodvallen in dit gezin.
Pauline schrikt zich rot. Als Harm niet meer haar broer is zoals hij altijd is geweest, wie is zij dan? Groeien ze uit elkaar? Of moet ze hem helpen?
Stukje bij beetje komt ze erachter dat hij een groot geheim met zich meedraagt...

Is Gewoon anders het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gewoon anders