Gliff

Na haar fenomenale Seizoenskwartet keert Ali Smith terug met de betoverende nieuwe roman Gliff
Gliff – Schots of noordelijk Engels voor ‘glimp’, ‘schok’, ‘blik’ – vertelt niet alleen zijn eigen verhaal, maar bevat ook een verborgen verhaal, dat onthuld zal worden in Glyph – van het Griekse ‘teken’, ‘gravure’ of ‘symbool’ –, dat volgend jaar zal verschijnen.
Met het in vorm en gevoel vernieuwende Gliff slaat Ali Smith een nieuwe, fabelachtige weg in en schijnt ze een licht op de groeiende duisternis van onze chaotische wereld.
Gliff: het fascinerende, verrassende eerste deel van wat nu al gezien kan worden als een magisch literair tweeluik.

Is Gliff het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gliff