God = Liefde

Vroeger had ik veel vragen over God, Heilige Geest, Jezus Christus, Duivel, Hemel, Hel, Engelen, Entiteiten, Bijbel, Zonde, Kerk, Homoseksualiteit, Meditatie, Dood, Geestelijke wereld, etc. Nu heb ik de antwoorden, in een boek, om te delen met anderen.

De teksten in dit boek betreffen dagelijkse inspiratie, mystiek en moderne spiritualiteit voor álle mensen. Gericht op de nieuwe tijd; van Gods liefde onder álle mensen ongeacht geloof, afkomst, geslacht, geaardheid etc.

Iedere mens is een kind van God, deel van de Geest der Schepping. God geeft onvoorwaardelijke Liefde; licht, wijsheid, kracht, om te delen met medeschepselen. Niet wie 'in Jezus gelooft', maar wie zijn Weg van Liefde navolgt (richting God, zichzelf en medeschepselen) heeft het eeuwige leven gevonden, reeds hier op aarde. Het Koninkrijk is nabij: het is in uw binnenste.

Inhoudsopgave o.a.: God, Liefde, Heilige Geeste(elijke wereld), Jezus Christus, Satan (dualisme), Geest der Schepping, De Mensheid, Homoseksualiteit (oké), Hiernamaals, Goed en Fout, Vergeven, De Bijbel, Huiskerken, Opvoeding, Meditatie, Geestelijke Wereld, Id-entiteiten, Geestelijke fasen, Thomas Evangelie, Maria Magdalena, Angel Army.

Is God = Liefde het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op God = Liefde