Good material

Good material is dé doorbraakroman van Dolly Alderton, bestsellerauteur van o.a. Alles wat ik weet over liefde.
Andy houdt van Jen. Jen híéld van Andy. En hij begrijpt niet waarom het uit is. En nu? Hij heeft geen huis meer. Hij wacht al tijden tot zijn stand-upcarrière een vlucht neemt. En waarom zijn al zijn vrienden ineens zo volwassen? Andy zwemt in een zee van liefdesverdriet en wil koste wat kost de puzzel van zijn verbroken relatie oplossen. Want als hij daar het antwoord op vindt, kunnen Jen en hij misschien weer samen komen…? Maar Andy moet nog veel leren, niet in de laatste plaats de kant van het verhaal van zijn ex-vriendin.
In dit geestige en buitengewoon herkenbare verhaal over romantische rampen en vriendschap vertelt Dolly Alderton een liefdesverhaal met twee eindes, waarmee ze opnieuw aantoont waarom ze een van de meest interessante schrijvers van vandaag is, en de ware stem van een generatie.

Is Good material het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Good material