Greep op het leven

Tien jaar na Noodzakelijk verlies een nieuw boek van Judith Viorst.
In Greep op het leven, leert Judith Viorst ons begrijpen hoe onze worsteling met macht en overgave ieder gebied van ons leven beïnvloedt- in liefde en relaties, in slaapkamer en vergaderzaal. In onze kindertijd, volwassenheid en dood.
Controle is een woord dat altijd heftige gevoelens oproept. Het heeft te maken met onze levenslange strijd met macht en hulpeloosheid, met vrijheid en beperkingen, met krijgen wat we willen of gewoon pakken wat we kunnen.
In Greep op het leven wendt Judith Viorst opnieuw haar wijsheid en scherpe psychologische inzicht aan om ons te laten zien hoe ons zelfbeeld en onze omgangsvormen worden beïnvloed door onze zorg over controle en macht- over het bezit en het verlies ervan, de liefde en de angst.

Is Greep op het leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Greep op het leven