Grote mensen die ik kende toen ik klein was

Jean-Marie is de Vietnamese bootvluchteling in het dorp. Door hem denkt klein Wouterke dat Jean-Marie een Vietnamese naam is. Fietsenmaker Frans kan een fietsband herstellen met rustinnekes tot er niks meer van het originele rubber over is. Is dat dan nog dezelfde fietsband? Nonkel Pol kan zijn eigen naam niet schrijven, maar blijkt de grootste dichter van het dorp te zijn. En elke woensdag mag Wouterke op bezoek voor de godendrank bij De Grote Chocolademelkmaker.

Wouter Deprez denkt terug aan de volwassenen die hij kende toen hij klein was. In korte hoofdstukjes, steeds gewijd aan een van die personen, toont de cabaretier ons zijn jeugd. Dat doet hij zoals steeds met veel warmte en humor.

Recensies (1)

Is Grote mensen die ik kende toen ik klein was het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Grote mensen die ik kende toen ik klein was