Hartendief

In Hartendief van Mary Higgins Clark en Alafair Burke staat televisieproducer Laurie op het punt te trouwen met Alex, de presentator van haar programma Verdacht. Maar dan verdwijnt Alex’ zevenjarige neefje Johnny tijdens een zonnige zomerdag op het strand. Er wordt een grote zoekactie opgezet, maar niemand heeft hem na de ochtend nog gezien. Als de zon ondergaat spoelt er een surfplank aan, maar zonder Johnny...

Een race tegen de klok, een sinistere stalker en een bloedstollende zoektocht vormen de rode draad in Hartendief en houden je tot de laatste pagina op het puntje van je stoel.

‘De koningin van de spanning, de coolste persoon die ik ken!’ – Harlan Coben

Recensies (16)

Meer recensies

Is Hartendief het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hartendief