Het kleine chalet in Zwitserland

Een liefde tegen wil en dank in de heerlijke feelgoodroman: Het kleine chalet in Zwitserland van Julie Caplin.
Voedingsdeskundige Mina is er heilig van overtuigd dat chocola de remedie is tegen bijna alles wat er kan misgaan in het leven. Dus wanneer haar laatste relatiefiasco viraal gaat, weet ze wat haar te doen staat. Vastbesloten om alles eens op een rijtje te zetten, pakt ze haar koffers en vertrekt naar het gezellige chalet van haar peettante in Zwitserland.
Ze neemt zich voor haar verdriet te verdrinken met de beste warme chocolademelk ter wereld en ondertussen te genieten van de prachtige omgeving. De regels die ze voor zichzelf heeft opgesteld zijn simpel. Chocola: ja. Romantiek: nee. Totdat ze in een Alpentrein een mysterieuze en zeer aantrekkelijke man ontmoet… Zal het haar lukken zich aan haar eigen regels te houden?
Lezers zijn dol op Julie Caplin:
‘Ik kon de warme chocolademelk en de frisse berglucht bijna ruiken.’
‘Weer zo’n pareltje in deze fantastische reeks.’
‘Ik kan niet wachten op Julie Caplins volgende boek.’

Is Het kleine chalet in Zwitserland het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het kleine chalet in Zwitserland