Het kweekvlees kookboek

hallo vleeseters, hallo vegetariërs!
Tijd om het over de toekomst van ons vlees te hebben. Nu de wereldbevolking groeit naar 9 miljard mensen in 2050, wordt het onhoudbaar vlees te blijven produceren en
consumeren zoals we dat tot nu toe doen.

Hoewel wetenschappers verwachten dat kweekvlees een duurzaam en diervriendelijk alternatief biedt, zullen we eerst de eetcultuur die het onsbrengt moeten verkennen.

Dit kookboek presenteert 45 recepten die verkennen hoe het in vitro vlees van morgen eruit ziet. Omdat kweekvlees nog steeds in ontwikkeling is, kun je de recepten (nog) niet koken. Maar ze zullen voldoende voer voor discussie opleveren!

Is Het kweekvlees kookboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het kweekvlees kookboek