Boris Dittrich levert met Het laatste woord wederom een vijfsterrenthriller af. Het gaat niet goed met Netty Geel, een jonge moeder. Haar huwelijk, haar werk, haar vrienden, haar huis: alles beklemt haar. Alleen omwille van haar zoontje Leon probeert ze er het beste van te maken. Tot het haar te veel wordt. Ze schrijft een emotionele afscheidsbrief en lijkt vervolgens in het niets te verdwijnen. Haar man Bart doet aangifte van vermissing en de politie stelt een onderzoek in, maar van Netty ontbreekt elk spoor.
Twintig jaar lang pijnigt Leon zichzelf met de vraag waarom zijn moeder hem bij zijn vader heeft achtergelaten en niets van zich laat horen. Tot hij ontdekt wat er is gebeurd. De waarheid is pijnlijker dan hij ooit had durven denken. In Het laatste woord bouwt Boris O. Dittrich een spanning op die de lezers tot het einde toe in zijn greep zal houden! Een opmerkelijke whodunnit. Voor de lezers van Harlan Coben en Michael Connelly.
Over W.O.L.F:
‘Mooi beeldend, met boeiende psychologische drijfveren en ongemakkelijke situaties.’ – VN Detective & Thrillergids
‘Dittrich treedt in het voetspoor van grote schrijvers.’ – de Volkskrant
Over Halszaak:
‘Het op het verkeerde been zetten van de lezer, een must voor elke thrillerschrijver, heeft Dittrich duidelijk in de vingers. Dat maakt dat er een paar fraaie wendingen in de plot
opduiken, waardoor je als lezer op het puntje van je stoel blijft zitten.’ – De Telegraaf
Twintig jaar lang pijnigt Leon zichzelf met de vraag waarom zijn moeder hem bij zijn vader heeft achtergelaten en niets van zich laat horen. Tot hij ontdekt wat er is gebeurd. De waarheid is pijnlijker dan hij ooit had durven denken. In Het laatste woord bouwt Boris O. Dittrich een spanning op die de lezers tot het einde toe in zijn greep zal houden! Een opmerkelijke whodunnit. Voor de lezers van Harlan Coben en Michael Connelly.
Over W.O.L.F:
‘Mooi beeldend, met boeiende psychologische drijfveren en ongemakkelijke situaties.’ – VN Detective & Thrillergids
‘Dittrich treedt in het voetspoor van grote schrijvers.’ – de Volkskrant
Over Halszaak:
‘Het op het verkeerde been zetten van de lezer, een must voor elke thrillerschrijver, heeft Dittrich duidelijk in de vingers. Dat maakt dat er een paar fraaie wendingen in de plot
opduiken, waardoor je als lezer op het puntje van je stoel blijft zitten.’ – De Telegraaf