Het penopauzepeloton

Tosca Niterink, beroemd geworden als de tegenspeelster van Arjan Ederveen in het hilarische duo Theo & Thea (Creatief met kurk) verwierf als schrijfster een schare trouwe lezers met haar wandelboek Klimmen tot kruishoogte en opende weer een geheel nieuw register met het boek over haar dementerende moeder, De vergeetclub. In het Literaire Juweeltje van mei, Het penopauzepeloton, staan geestige wandelcolumns die zich afspelen in Nederland en in Brazilië. Lachstuipen verzekerd!
'Ja,' mompelde Annie, hees van opwinding, 'is je opgevallen dat al die mensen twee dingen in de vensterbank hebben staan?'
'Potverdorie,' riep ik uit, 'jij ziet ook alles!' Inderdaad, bij de een staan twee nostalgische Intratuin-lantaarns voor het raam te pronken en bij de ander twee bronstige Blokker-vazen met paaskrultakken erin. 'Zou het in het morfogenetische veld zitten, de twee dingen dinges?'

Is Het penopauzepeloton het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het penopauzepeloton