Hier ben ik thuis

Een tijdloze roman over liefde en verraad, die zich afspeelt in het 18-eeuwse Schotland. Een verhaal over een moeder die opziet tegen de toekomst en een dochter die het verleden niet los kan laten.
Edinburgh, 1745. Lady Elisabeth Kerr, een schoonheid uit de Schotse Hooglanden, is getrouwd met Lord Donald. In het geheim bewondert ze de jacobitische prins Charles die met zijn rebellenleger een greep doet naar de troon. De adellijke familie Kerr dankt haar rijkdom echter aan het Britse koningshuis…

Is Hier ben ik thuis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hier ben ik thuis