Hindi de Noorman

Ooit waren de Vikingen de schrik van Europa. In het onherbergzame Noorden overleven alleen de sterksten. Het is een wonder dat Hindi nog leeft. Als zijn vriendin ter dood zal worden gebracht, dreigt hij alles te verliezen. Kan hij dit voorkomen? Hindi de Noorman, een super spannend Vikingverhaal over moed, doorzettingsvermogen, doodgaan, vriendschap en een alles overwinnende liefde.

Schrijfster Kitty Nooy uit Amsterdam en kunstenaar Frans Schot van Terschelling werkten al eerder samen. In 2014 maakten zij de historische jeugdroman over de ramp van 1666. De grootste vergeten ramp uit onze Nederlandse geschiedenis.

Is Hindi de Noorman het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hindi de Noorman