Hoe word ik vijftig?

Voor televisiewerk bejaard, in de natuur niets meer waard. Slecht slapen, stramme spieren, niet vooruit te branden. Het roer moet om. Maar hoe? In Hoe word ik vijftig? gaat presentatrice Bridget Maasland op zoek naar manieren om de beste versie van zichzelf te worden. De overgang is wellicht geen taboe meer maar er is nog heel veel onbesproken. In haar boek vertelt ze openhartig over haar zoektocht vol leerzame momenten, struikelblokken en eyeopeners. Van hormonen, fine aging, stoppen met drinken en het verwerken van oude trauma's tot het verwijderen van haar borstimplantaten: het komt allemaal voorbij. Goudeerlijk, met een knipoog, boordevol informatie en vrolijke anekdotes die herkenning én erkenning oproepen. In de hoop jou te inspireren met voorbeelden én handvatten, zodat ook jij de beste versie van jezelf kunt worden.

Is Hoe word ik vijftig? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoe word ik vijftig?