Ik, Annemarie

Annemarie is tien jaar samen met haar vriendin Nikki, als ze Nikki betrapt met een ander. Annemarie zet een punt achter de relatie en beseft zich daarna pas hoe ziekelijk deze relatie was. Ze heeft geen idee wie ze eigenlijk is, omdat ze in hun relatie niets anders is geweest dan de slaaf van een narcist. Annemarie bedenkt een lijst met 101 dingen die ze wil gaan doen om zo te ontdekken wie ze nu echt is. Met vallen en opstaan, angsten overwinnen en beste vriend Erik aan haar zij, ontdekt Annemarie het leven. Haar eigen leven! En wat is het leven eigenlijk mooi, als je ervoor open durft te staan.

Recensies (1)

Is Ik, Annemarie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik, Annemarie