Ik beloof je

Dillon McQueen : Schatje, ik beloof je dat je me wil. Serena Jensen: Ehm? Wie heb ik aan de lijn? Er doet een legende de ronde op Waylon University: het eerste meisje dat je in je eerste jaar kust op het feest bij het kampvuur, zul je nooit vergeten. Zij is degene die zich in je hoofd en in je hart nestelt. Je zult met heel je hart naar haar verlangen. De vonk die tijdens dat kampvuur overslaat, is voor altijd… Maar zoals alles in het leven, is timing alles. Die kus kan ook vreselijk verkeerd gaan. Het meisje van je dromen kan ook keihard bij je weg rennen en dat is precies wat Serena Jensen deed na haar kus met Quarterback Dillon McQueen. Dillon is de hotshot Quarterback van Waylon en heeft iets te bewijzen. Zijn plan? Afstuderen en spelen in de NFL. Wat hij niet weet is dat hij op het punt staat om het mysterieuze meisje te ontmoeten waarmee hij tijdens het kampvuur een onvergetelijke kus deelde. Het meisje waar hij sindsdien van droomt. De manier waarop hij haar weer ontmoet – in de supermarkt, met zijn vrouwelijke entourage én met het laatste pak van haar favoriete koekjes in zijn mandje – is nou niet bepaald ideaal. Het feit dat ze wraak op hem neemt door elk blikje van zijn favoriete bier op te kopen, zegt wel genoeg. Serena laat niet met zich sollen. Die legende is trouwens complete onzin! Een vloek! Serena is namelijk totaal niet zijn type én ze heeft een gloeiende hekel aan hem. Maar dat is nog niet het ergste. Want hoe kan ze hem zijn vergeten terwijl hij al drie jaar rondloopt met een gat in zijn hart wat alleen Serena lijkt te kunnen vullen? Ik beloof je… is het vierde deel in de heerlijke sports college new adult serie ‘De uitdagers’ van bestsellerauteur Ilsa Madden-Mills. Insta crush en new book boy friend gegarandeerd!

Is Ik beloof je het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik beloof je