Ik ben sterk, ik kan het!

Dit boek is speciaal ontworpen voor kinderen in de basisschoolleeftijd en biedt een reeks krachtige affirmaties die kinderen kunnen gebruiken om hun zelfvertrouwen te vergroten en hun eigenwaarde te versterken. Elk van de affirmaties is geschreven in een eenvoudige en begrijpelijke taal die geschikt is voor jonge lezers en is geïllustreerd met schattige dieren in rustgevende pasteltinten. Een van de beste dingen aan dit boek is dat het gemakkelijk te gebruiken is in het dagelijks leven. Het is compact en draagbaar, waardoor kinderen het boek overal mee naartoe kunnen nemen en altijd toegang hebben tot de affirmaties die ze nodig hebben om zichzelf te versterken. Ouders, opvoeders en leraren kunnen dit boek gebruiken om kinderen te helpen hun zelfvertrouwen te vergroten en hun eigenwaarde te versterken op een gemakkelijke, leuke en educatieve manier. In het kort, dit boek met affirmaties om meer zelfvertrouwen te krijgen is de perfecte manier om kinderen te helpen hun innerlijke kracht te ontdekken en te versterken. Het biedt een krachtige en positieve boodschap voor jonge lezers.

Is Ik ben sterk, ik kan het! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik ben sterk, ik kan het!