Ik ben toch niet gek?

Gent rond de eeuwwisseling. Michel is een onhandelbare jongen. Zijn ouders hebben meer met hem te stellen dan hen lief is en na overleg met de dokter beslissen ze hun elfjarige zoon toe te vertrouwen aan het Dr. Guislaininstituut. Ze zijn er immers van overtuigd dat de jongen een psychiatrische behandeling nodig heeft. De wereld van Michel wordt op zijn kop gezet wanneer hij in het gesticht kennismaakt met de andere jonge patiënten. Ze gedragen zich allemaal heel vreemd, iedereen heeft zijn eigenzinnige maniertjes en sommigen zijn ronduit mismaakt. Langzaamaan groeit het besef bij Michel dat hij hier helemaal niet thuishoort. Maar wegkomen doe je hier niet zomaar: het instituut is perfect afgeschermd van de buitenwereld…

Recensies (1)

Is Ik ben toch niet gek? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik ben toch niet gek?