Ik beval van het heelal

Wat gebeurt er als je echt de controle durft los te laten? Als je in volle overgave een leven laat ontstaan dat je in je stoutste dromen niet bij elkaar had kunnen bedenken? Hoe dat er real life, rauw en ongecensureerd uitziet, laat Tessa je ervaren in dit waargebeurde verhaal. Ze neemt je mee in een andere manier van leven, die gaat over vrijheid, verbinding en creatiekracht.

Jezelf bevrijden is zo Instagram-pastel nog niet. Tessa laat je zien hoe gaaf het wordt – en wat voor intense puinhoop! – als je jezelf overgeeft aan alles. Hoe je, bedekt in de modder en half kreupel, maar met een plezier dat zijn weerga niet kent, de volgende fase van daadwerkelijk leven ingaat. De magie druipt van de pagina’s, geen experiment wordt geschuwd, het is open en echt.

Dit boek is voor de ‘crazy ones’, voor de dromers, de lovers en de visionairs. Voor een ieder die zich regelmatig afvraagt of-ie op de verkeerde planeet geboren is. Diegene die de wereld anders voor zich ziet en zich afvraagt of hij de enige is. Nee dus!
Er is een andere realiteit die je nu nog niet kent, een potentieel in jezelf waar je steil van achterover slaat.

Je zult al lezend je eigen verlangen voelen opborrelen, een vuur zal ontsteken dat nooit meer dooft en je zult je verbonden voelen met alles. Weg met de conformatie en regels. Geen structuur, de mind in opperste staat van verwarring achterlatend.

Breek het open in jezelf en in de wereld!

Is Ik beval van het heelal het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik beval van het heelal