Ik ging naar de dokter

Dit was de meest vieze schoen die ik ooit had gezien. En het ergst van al: het was mijn schoen. Hoe moest ik nu met zo'n vieze, vuile schoen naar de dokter gaan? Want dat was natuurlijk nog altijd het plan: ik moest dringend naar de dokter.

Dit is het onthutsende en hilarische relaas van een man die op weg naar de dokter met zo'n voet vast komt te zitten in de modder en daardoor de meest bizarre avonturen beleeft, die hem - zo hoopt hij - naar zijn uiteindelijk doel zullen leiden: de dokter. Maar wie is zijn dokter? En wie is die man die naar de dokter gaat? Het zijn slechts enkele van de vele prangende vragen waarop de lezer vele verrassende antwoorden krijgt. Maar zijn het de juiste antwoorden? Ook dat is zo'n prangende vraag.

'Ik ging naar de dokter' is een bijzonder verhaal gebaseerd op waargebeurde feiten, overgoten met veel fictie, een stroperig laagje sentiment en een klein beetje erotiek. En modder, heel veel modder.

Recensies (4)

Meer recensies

Is Ik ging naar de dokter het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik ging naar de dokter